zaterdag 14 april 2012

Happy Day

































Bij deze kleurrijke kaart draait het allemaal om het papier. Het enige dat ik heb gestempeld is de 'happy day'. Het papier is van Basic Grey en ik vind het echt fantastisch! Om te versieren heb ik de hoeken afgerond en de bloem in elkaar gestoken. Heeft iemand ook al een kaart gemaakt met dit papier toevallig? Ik vind het wel altijd moeilijk om zo'n druk papier te gebruiken, maar ben wel tevreden met het resultaat.

This card is all about the paper. The only thing that I stamped is 'happy day'. The paper is from Basic Grey and it's fantastic! To decorate I used my corner chomper and put the flower together. Is there someone who already used this paper? I find it hard to use such patterned paper, but I'm happy about the result.

6 opmerkingen:

Christine zei

Lekker vrolijk en kleurrijk! Zo'n papier heeft anders niets meer nodig! Toffe kaart meid!
Liefs
Christine

Anneke zei

De witte bloem is een rustpunt geworden in het geheel. Heel mooi gecombineerd allemaal!

Karin zei

Wat een vrolijk kaartje! Ik word er op slag goedgezind van! Het past ook allemaal mooi bij elkaar! Het is niet te druk.
Groetjes

Ellen zei

Wat een vrolijke kaart Sofie!
Ik ken dit papier helemaal niet van BG....
Groetjes Ellen

ALIX zei

Hoi S0fie, ik heb sinds kort ook een blog, en ben via via hier bij jou terechtgekomen.Ik heb even rondgesnuffeld en ben meteen lid geworden, dan kan ik vaker komen. Ik ken dit papier niet, maar vind het heel erg vrolijk!! Leuk gedaan hoor!
Gr, ALix

Juisie zei

Wat een leuk kaartje, je hebt het vrolijke maar drukke papier helemaal tot z'n recht laten komen. De tekst in het wit is een prima toevoeging en springt eruit op dat blauw. Ik heb al even niet gekeken en gereageerd, maar heb net gezien dat er op je blog weer een aantal hele leuke kaarten voorbij gekomen zijn. Die vorige met die kleuraccenten en het getekende stikselrandje is echt supergaaf! groetjes Joyce