vrijdag 27 april 2012

Circles






















Bedankt voor al de leuke reacties op m'n vorige kaart, mijn zus heeft hem inmiddels ontvangen en is er heel blij mee.
Deze kaart is zo simpel dat ik twijfelde om hem op m'n blog te zetten. De 4 cirkel-achtige stempels op een wit papier gestempeld samen met de letters proficiat, wat afgewerkt met steentjes en de hoeken afgerond. Ik wou er nog iets aan veranderen maar weet niet wat, tips zijn altijd welkom :)

This card is so easy to make, I wasn't even sure to put it on my blog. The 4 'circles' are stamped on a white paper together with the text and I finished with some rhinestones and used my corner chomper. I would like to add something but I don't now what, hints are always welcome :)

5 opmerkingen:

Ellie zei

Ik vind hem erg leuk! Misschien dat je wat mist omdat de achtergrond wit is?
Een "stiklijntje" langs de zijkant of een spray met glimmermist?
Persoonlijk vind ik m zo ook al erg mooi hoor! Leuk bedacht, die cirkels. Ik denk dat ik ook maar eens op die manier naar mijn voorraad stempels ga kijken... ;)
Groetjes Ellie

Karin zei

Ik vind hem mooi zo, maar ik verkies nu eenmaal eenvoudige, strakke kaartjes. Maar das voor iedereen verschillend natuurlijk!
Groetjes

Marjoleins Creations zei

Wat een gave kaarten maak jij! Ik ben meteen volger geworden en heb veel leuke ideeen opgedaan in je oudere berichten. Onder andere de leuke uiltjes uitgeprint van Hero arts.
Bedankt!
Kom ook eens kijken bij mij!
Groetjes,
Marjolein
marjoleinscreations.blogspot.com

Juisie zei

Niet twijfelen over het plaatsen van simpele kaarten, het maken van CAS-kaartjes is namelijk erg lastig, en jij beheerst dat goed! Het is altijd lastig om dan de kleuren en plaatsing op de kaart goed te doen, want alles wat je doet op een CAS-exemplaar krijgt de volle aandacht en moet dus goed zijn. Ik vind je kaart geslaagd, mooie kleuren bij elkaar en grappig sentiment met die verspringende letters! Groetjes joyce

Marit zei

Soms zijn de simpelste kaartjes juist het mooist, en deze vind ik super Sofie! Niks aan veranderen wat mij betreft!

Groetjes,
Marit