maandag 30 april 2012

Animals














Hallo! Eerst en vooral wil ik jullie bedanken voor het volgen van mijn blog en de leuke reacties, ik heb nu net 20 volgers en had dit nooit gedacht, dus nogmaals bedankt iedereen!
De inspiratie voor dit kaartje vond ik bij Sarah een hele tijd geleden. Ik vond het een geweldig idee om de diertjes van Hero Arts te laten slingeren over een touw.

I found my inspiration on Sarah's blog some time ago. I really like the idea of the swinging animals (Hero Arts) on the rope.

9 opmerkingen:

Juisie zei

Wat een gezellige dierenslinger! Veel kleuren! Ik had persoonlijk denk ik een andere kleur voor de tekst genomen. Neemt niet weg dat ik de slinger echt geweldig vind, leuke dieren (wat een werk met uitknippen) en mooi ingekleurd! groetjes Joyce

Berlinde zei

Een erg mooi kaartje Sofie, leuk die slingerende diertjes!!
Lieve groetjes, Berlinde

Karin zei

Wat een plezierige kaart! Het is eens iets anders als geboortekaartje, mooi gedaan!
Groetjes

Christine zei

Weer een leuk ideetje en dat kunnen we wel gebruiken! Knap gedaan!
Liefs
Christine

Unknown zei

Eens iets anders dan een gewoon geboortekaartje. Leuk!
Af en toe een leuke reactie op mijn blog zou ook tof zijn ;-)

Wendy ten Hove zei

Oh, lachen! Wat een leuk idee, Sofie! Ha ha, ik moest echt helemaal grinniken toen ik dit zag! Wat een heerlijke beestenboel om deze geboorte te vieren! Super kaart!!!
Groetjes, Wendy

José zei

Ja leeeeuk die slinger met dieren. Te gek hoor.
En jij gaat echt nog VEEEL meer volgers krijgen. Je maakt hele mooi en originele dingen.
Groetjes, Jose

Laura S. zei

Oh zo mooi! :)
En proficiat met je 20 volgers! :) Ik heb er op dit moment 3 ofzo hihi.
Groetjes

Annette zei

Wat een schattig lijntje met al die diertjes erop. Je zou zeggen met zo'n nijlpaard dat het lijntje wel zou knappen.LOL! maar niet dus.
xoxoAnnette