vrijdag 20 juni 2014

Thinking of you- Circle


































De groene cirkel wou ik eigenlijk gebruiken voor de vorige kaart, maar ik had niet goed afgemeten en het was wat te breed.. dan maar gebruikt voor een andere kaart :) Opnieuw hetzelfde principe als de vorige kaart, maar dan met ander papier en stempels. De tekststempel is van Hero Arts en de paddenstoelen had ik nog liggen, in een soort van hout-achtig materiaal. Het bolletjes papier is afkomstig uit een paper blokje (Studio Light).

5 opmerkingen:

Anneke zei

Ik hou van stippen dus ik vind dit helemaal prachtig!

Marijke zei

Erg leuk dit stippenkaartje en de paddenstoelen passen perfect erbij!!

Groetjes,
Marijke

Margot zei

rood met witte stippen, helemaal goed dit kaartje!

Ellen zei

Principe is dan wel het zelfde, maar het resultaat is toch heel anders. Leuk dat alles rood-met-witte-stippen is! Dat hoort echtbij paddestoelen. Gaaf kaartje.
Groetjes, Ellen

Gerdine zei

Perfecte combi!!