donderdag 12 juni 2014

JA/the one



Zaterdag moet ik naar een trouw en uiteraard wou ik hiervoor een kaartje maken. Ik heb er meteen 2 gemaakt, zo heb ik nog eentje in reserve. Mijn inspiratie vond ik bij 'Handmade by Margaretha', je kan de kaart hier bekijken. Neem zeker eens een kijkje want je vindt er prachtige kaartjes! De vogel stempels zijn van Inkadinkado. De bovenste heb ik ingekleurd met water en Distress inkt. De onderste zijn 'volle stempels', dus deze heb ik beïnkt. Het mooie hartjes achtergrondpapier is van K&Company. Hieruit heb ik twee cirkels geponst en nieuw achtergrondpapier achtergekleefd. De stempel Gefeliciteerd is van Boekenvoordeel en heb ik geëmbossed met wit poeder. Daarrond heb ik 4 kleine witte hartjes gekleefd die ik met een kleine pons heb uitgeduwd (en toevallig ongeveer net dezelfde grootte hadden dan de hartjes op het papier :) ). De hartjes tussen de vogels zijn ook stempels, maar weet niet meer welk merk. Die heb ik uitgeknipt en samen met de vogels verhoogd opgeplakt. Hierop dan stickers gekleefd. Om af te ronden het geheel nog op een dubbelgevouwde kaart gekleefd en met een witte gelpen stipellijntjes getekend.


4 opmerkingen:

Mieke zei

Super leuke kaartjes!

Ellen zei

Wat een mooie kaartjes, Sofie! Op de één of andere manier passen vogels wel heel goed bij trouwerijen. Zou dat door tortelduifjes komen?
Groetjes, Ellen

Margot zei

Wat zijn ze gaaf! Ik vind ze zelfs nog leuker dan mijn kaart, helemaal super!

K-Creatief zei

Heel mooi gedaan, de vogeltjes passen er zeer goed bij,

groetjes,
Karin