zondag 10 juni 2012

You are KING for a day

































Bedankt voor jullie leuke reactie en tips op de vorige kaart! Leuk om te lezen :) Deze kaart is gemaakt voor vaderdag. Ik had niet echt een 'plan' bij deze kaart, maar dit is het geworden. Ik had het papier al een tijdje liggen maar wist niet goed wat er mee te doen. Met de overschot van het papier heb ik een ander kaartje gemaakt dat ik weldra zal tonen.

This card is made for father's day. I din't had a real 'plan' for this card, but it turned out like this. I had the paper for a while but didn't know what to do with it. With the rest of the paper I made another card that I will show in a few days.

7 opmerkingen:

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

GAVE TEKST! Mooie kaart..

Eline Jansens zei

Zoals Lianne al zei: Supercoole tekst! is dat een stempel uit een set ofzo?

Berlinde zei

Een supermooie vaderdagkaart Sofie, en idd een heel leuke tekst!
Lieve groetjes, Berlinde

Christine zei

Ik vind de tekst ook geweldig! Tof kaartje!
Liefs
Christine

Charlotte zei

Leuke en originele verjaardagskaart Sofie! Ik had eerst de vogeltjes nog niet opgemerkt maar vind ze superleuk! En de tekst is lekker anders dan anders.
G.
Charlotte

Ellen zei

Wat een mooie tekst voor een vaderdagkaartje!
Groetjes, Elen

Hobby Musician Keyboard zei

Liebe Sofie, je hebt heel mooie en kreative werkjes op je Blogspot.
Fantastisch! Danke voor die vele wondermooie inspiraties en ideen!
Ik heb eerst in Julli 2011 met designen en Papierdekorationen begonnen. En ik kan daarmee niet meer ophouden! Het is zo een tolles Hobby. Neem ook eens een kijkje op mijn kreative website en mijn eerst niew geopend Hobby-crafts-and-paperdesign.de Online shop. Vele groetjes van Marina