donderdag 28 juni 2012

Cool




































Hallo! Dit super snelle kaartje is (opnieuw) gemaakt met een labeltje van een prijs etiket. De rest van het papier vond ik in mijn schuif terug (niets meer moeten snijden dus) en samengebracht tot dit geheel! Voor de stappen:
1) Figuur ingekleurd
2) Het merk van de kledij verstopt met een 'metallic sticky border' van Joy Crafts
3) Stickertje van Prima Marketing
Mijn examens zitten er op, dus de vakantie kan beginnen! (Met prachtig weer!)

Hello! I made this quick card (again) with a price tag. I found the rest of the paper in my drawer (so I didn't have to cut anything) and made this card with it.
1) Colored the picture
2) Covered the brand with a 'metallic sticky border' from Joy Crafts
3) Sticker from Prima Marketing
My exams are over, so the vacation can start! (With beautiful weather!)

7 opmerkingen:

José zei

Supercool zeg. Wt een apart meissie. Erg leuk.

Ellie zei

Hoi Sofie,
Het is al weer even geleden dat ik een kijkje op je blog heb kunnen nemen. Wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt! Allemaal heel verschillend, maar allemaal leuk!
Ben je geslaagd?
Groetjes Ellie

Ellen zei

Wat een lekkere simpele vrolijke kaart! Geniet van je vakantie en het mooie weer.
Groetjes, Ellen

Juisie zei

Wat leuk om dat zo met een kledinglabel te doen! Ik heb er ook nog een paar liggen, maar vind het toch lastig om ze te verwerken. Jou gaat het prima af, en je hebt me weer op ideeën gebracht!
groetjes Joyce

Marijke zei

Erg mooi gedaan, prachtige label! Ik verzamel ook mooie labels maar heb er nog niets mee gedaan. Maar nu ik dit zie.............

Fijn weekend,
Marijke en Chantal

Nelleke zei

Wauw wat mooi, meer heb je niet nodig.
Groetjes,
Nelleke

Anneke zei

Erg leuk label om het begin van de vakantie te vieren! Heel mooi!