dinsdag 18 augustus 2015

Giraffe x 4


In januari maakt ik reeds een serie kaarten zoals deze (klik hier). Ik had dringend enkele geboorte-kaartjes nodig dus koos ik het ontwerp van de giraffe en maakte ik er 4 nieuwe. De giraffe (HA) is gestempeld en ingekleurd met de copics. Deze heb ik geplakt in de cirkel die ik uitponste met een cirkel punch. Vier verschillende achtergronden gebruikt, waarvan sommige ook met wat 'reliëf'.. gelukkig ging het toch om de tekst er nog over te stempelen. Verder nog één hoek afgerond en enkele steentjes onderaan de kaart geplakt.. heel simpel dus!


8 opmerkingen:

Margot zei

Superleuk!

Sarah zei

Heel plezante reeks ! Vooral tof dat staarde dat erover hangt ! Liefs ☆ Sarah ☆

Laurespage zei

Sophie,
een heel leuk ideetje met de giraf. ik heb deze keer voor een serie muizen gezorgd, ik laat ze eerstdaags zien, maar er was iets aan de hand met mijn blog. Dus tot hoors !
Laurette

Gerdine zei

Leuke serie!!

Mieke zei

Oh wat zijn ze leuk! Ik moet ook nog een geboortekaartje maken. Hmmmmm....
Bedankt voor de inspiratie ;-)

Mariken zei

Ze zijn schattig, je kaartjes! Prachtige serie!

Stempel er op los by Ilse zei

super gedaan Sofie, ik vind ze allemaal sjiek.
Groetjes

Charlotte zei

Leuke kaartjes Sofie!
Ik ben precies al een tijdje niet meer op je blog komen kijken en heb een paar schitterende creaties gemist! ( de uil, zeilschip, de kippen,..) ik kom beslist terug meer langs :)
Groetjes,
Charlotte