woensdag 25 februari 2015

Boot + hobbysalon


Ik wou nog een mannenkaart voor de voorraad en vond het idee van grijs-kleur-grijs op internet. De boot dus een paar keer met grijze inkt op uitgesneden wit papier gestempeld en 1 keer met blauwe inkt. Deze stukjes heb ik dan op een donkerblauwe achtergrond gekleefd. Om af te werken nog een tekststempeltje op een rond stukje papier gestempeld en verhoogd opgeplakt.

Hieronder zie je mijn nieuwe aanwinsten van het Hobbysalon. Ik ben er heel blij mee. Enkel nog een paar copics stonden op mijn lijstje, maar die vind ik later wel eens. De vlinder- en de uilenstempel zijn trouwens redelijk grote stempels. Zo wou ik er al een tijdje. Nu nog wat tijd vinden om er kaartjes mee te maken! Ik ben sinds gisteren begonnen met een nieuwe interim en dat is altijd druk druk!! Zijn jullie ook naar het salon geweest? En veel gevonden?



8 opmerkingen:

Erna Logtenberg zei

Je kaartje is prachtig, wat heb je dat op een leuke manier gedaan! Je hebt ook een leuke buit gescoord bij de Hobbysalon! Veel plezier ermee maar dat gaat vast lukken! Lieve groetjes Erna

Margot zei

Leuk idee, die bootjes op deze manier!

annie zei

Een leuke kaart en een mooie buit van het hobbysalon. Ik ben ook geweest en ben volop aan het "spelen" met mijn nieuwe aanwinsten! Er is maar één nadeel aan het hobbysalon : het is niet goed voor de "portemonnee"!

Groetjes, Annie

Anneke zei

Leuk effect die bootkaart, heel mooi!
Je koos mooie nieuwe stempels. Het papier van DC heb ik ook, echt heel mooi om mee te werken.
En neen ik ging niet wegens geen plaats meer voor nog meer spullen :)

Christine zei

Heel mooi hoe je de botenstempel verwerkte Sofie! Een mooie buit gescoord op de beurs, ik was er donderdag en natuurlijk ging er ook één en ander mee naar huis!
Liefs
Christine

Karin zei

Mooie kaart met al die bootjes! Leuke dingen heb je gekocht, vooral de stempels zien er prachtig uit!
Groetjes, Karin

Ellen zei

Mooie kaart, zeg! Leuke techniek heb je gebruikt. De blauwe boot lijkt wel een Delfts blauw tegeltje :) En wat een leuke spullen heb je gekocht op de Hobbysalon. Ben benieuwd wat je daar allemaal mee gaat maken.

Ilse zei

Mooi die boten, en je nieuwe spulletjes zien er ook geweldig uit. Nu nog wat extra tijd om er mee aan de slag te gaan ;-)
Groetjes
Ilse