maandag 19 mei 2014

Love




















































Dit simpele kaartje maakte ik voor moederdag. Opnieuw mijn inspiratie gevonden bij Anneke, maar ik kan het juiste blogbericht niet meer terugvinden. Ze maakt zo'n mooie (en zoveel) kaartjes en ik vind er geregeld wel iets terug wat ik ook wil proberen!
De achtergrond gestempeld en de randjes wat kleur gegeven met Distress inkt. De bloem heb ik uitgeknipt en ingekleurd met de copics en de steel is gemaakt met een koordje dat onderaan vastzit met 2 nietjes. Ik wou al zooolang eens nietjes gebruiken op mijn kaart en het is er eindelijk van gekomen! Om af te werken 'love' op een stukje washi tape gestempeld en op het kaartje gekleefd. Helaas komt het stukje washi tape nu wel los heb ik gezien.. jammer. Het hart van de bloem wat versierd met steentjes.

6 opmerkingen:

Nelleke zei

Ach, wat leuk. Hoe stijlvol, vooral door de eenvoud. groetjes, Nelleke

Crealin zei

Hoi Sofie,

wat een mooi moederdagkaartje, ik vind deze stijl zo knap. Het laat alles tot zijn recht komen.

Groetjes,

Lins

Anneke zei

Supermooi! Prachtig moederdagkaartje! En bedankt voor de link ♥

Ellen zei

Ik 'love' van zulk soort kaartjes! Mooi van kleur en de manier waarop je de tekst aan de steel van de bloem hebt gemaakt is ook super leuk.
Alvast weltrusten, Ellen

Erna Logtenberg zei

een prachtig kaartje heb je gemaakt Sofie! Lieve groetjes Erna

Petra Tillmann zei

Wat een leuke kaart, Sofie! Leuk detail met die nietjes!