vrijdag 8 februari 2013

Distress ink + water Part IV

































Dit is de laatste kaart van deze reeks.. Opnieuw een achtergrond met Distress inkten gemaakt en wat water. De tekst stempel is van Paper Smooches en de bloem is een restje van een kalender. Ik vind hem persoonlijk zeer leuk, wat vinden jullie er van?

This is the last card with Distress ink and water. The text stamp is from Paper Smooches and the flower is a left over from a calender. I really like the card, what do you think of it?


Ik maakte ook een bladwijzer met een restje van de kalender:
I also made a bookmark with the left over:




10 opmerkingen:

Marijke zei

Heel mooi, prachtig de bloem!! je boekenlegger is ook gaaf!
Groetjes, Marijke

Gerdine zei

Beide projecten ziener erg gaaf uit! Mooi die achtergrond van je kaart!

Ilse zei

Prachtig , heel mooi die bloem !!! Het is weer een tijdje geleden dat ik nog eens ben komen kijken maar het was zeker de moeite ...
Groetjes Ilse

Ellen zei

Mooi zeg! Allebei. Vind het tekststempel erg leuk en je tekst op de boekenlegger heel toepasselijk.
Groetjes, Ellen

Hillie zei

Een hele leuke kaart! Prachtige kleuren heb je gebruikt. En de bladwijzer is ook erg mooi geworden!

Hillie zei

Een hele leuke kaart! Prachtige kleuren heb je gebruikt. En de bladwijzer is ook erg mooi geworden!

K-Creatief zei

Heel mooi gedaan, en de bloem is mooi van kleur,

groetjes,

Karin

Wendy ten Hove zei

Deze vind ik het mooiste van de serie, denk ik. Super mooie achtergrond en geweldige bloem op deze kaart. Prachtig!!
Groetjes, Wendy

Mieke zei

Echt leuk die techniek! Je kaart is heel leuk en ook de bladwijzer vind ik heel mooi!

Anneke zei

Mooie kaart, de bloem is supermooi. Ook het label vind ik top!