maandag 8 oktober 2012

Halloween II




































































Zoals beloofd, meer Halloween kaartjes!! Deze heb ik gemaakt met een paar tinten Distress inkt, nadat ik m’n kaart wat had afgedekt met post-its. De vleermuizen heb ik bestrooid met zwart embossing poeder en dan uitgeknipt, geeft echt een leuk effect.

As promised, more Halloween cards! I made them with some Distress Ink, after I covered my paper with some sticky notes. I sprinkled The bats with black embossing powder and then cut them out, gives a really nice effect.

8 opmerkingen:

Mieke zei

Ik vind ze fantastisch!

Ellie zei

Spooky!
Mooi gedaan!
Groetjes Ellie

Marijke zei

Ook deze zijn superrrrr. Gaaf de glimmende vleermuizen.
Groetjes, Marijke


Ellen zei

Alweer zo'n gave achtergrond, wat een leuke kaartjes!
Groetjes Ellen

Christine zei

Prachtig gedaan! Ik ben zelf geen Halloweenfan maar ik weet je kaartjes wel te waarderen!
Liefs
Christine

Juisie zei

Mooie kaarten zeg! Hoe heb je die "lijnen" of verloop in de achtergrond gemaakt? Ook (gescheurde) post-its of een andere e techniek? Ziet er echt gaaf uit! Groetjes joyce

Ellen zei

Wat een leuke Halloweenkaartjes! Vooral die met dat huis vind ik erg gaaf.
Groetjes, Ellen

Eline Jansens zei

Ik heb nooit veel voeling met halloween gehad maar "blogland" brengt me nu toch al aardig in de sfeer. Jouw kaartjes incluis =)