zondag 6 mei 2012

Cupcakes
















Dit kaartje is ook met het papier gemaakt uit de blok die ik vorige week kocht (zie vorige post). De leuke cupcake stempel kocht ik bij Boekenvoordeel. Er zullen weldra nog wat kaarten verschijnen met deze stempelset, want ik vind ze echt geweldig. Ik heb ze ingekleurd met de copics en wat glossy accents aan toegevoegd. Verder heb ik ook met 2 lagen 3D gewerkt.

I made this card with the same paper that I bought last week (see previous post). I bought the cupcake stamp at Boekenvoordeel. Soon you'll see other cards with this stamp because I really love it. I colored it with copics and added some glossy accents. I also used 2 layers of 3D.

9 opmerkingen:

José zei

Wat een enige stempel! De glossy accents geven de cakejes een mooie extra touch! Hele leuke kaart Sofie!
Groetjes, Jose

Juisie zei

Wat een vrolijk kaartje sofie! Leuk dat roze en die glossy accents! Groetjes joyce

Wendy ten Hove zei

Oh, wat is deze lekker gezellig en feestelijk! Die kleurtjes in de taartjes zijn super! Erg leuk gedaan!!!
Groetjes, Wendy

Ellie zei

Mooi kaartje! Ik krijg spontaan zin in taartjes!
Groetjes Ellie

Marit zei

Oohw, zo'n heerlijke stapel cupcakes.....wat mooi gekleurd Sofie en wt een leuk kaartje is het geworden!

Groetjes,
Marit

Berlinde zei

Wat een leuk kaartje Sofie!! Ik heb die stempelset ook nog liggen, maar nog niet gebruikt (bloos)!
Lieve groetjes, Berlinde

Anneke zei

Superleuk Sofie! Echt heel mooi!

Naomi zei

Mooi kaartje weer Sofie!
Wat een ontzettend leuke cupcake stempel!
En ook heel erg mooi ingekleurd!

Veel Liefs
Naomi

Laura S zei

Hele toffe kaart! Ik denk dat ik morgen eens naar Boekenvoordeel moet gaan! :)