vrijdag 1 juli 2016

Speciaal voor jou-late moederdag

























De eerste dag van de vakantie, helaas is het weer daar nog niet van overtuigd.
Ik doe mijn best om opnieuw wat meer te bloggen, ik heb nog wel enkele kaartjes die ik graag met jullie deel. Deze maakte ik voor moederdag. Het staat nog steeds op de kast bij haar thuis. Ik maakte gebruik van het mooie papier uit de Action voor de achtergrond. Verder nog wat afgewerkt met koraal papier, een tekstje en een heel fijn gouden draadje.

Binnenkort reizen mijn vriend en ik wat door Amerika. We starten in New York en gaan zo wat verder reizen. Ik ben wel heel benieuwd! De komende weken eerst nog wat opzoeken wat we allemaal best kunnen bezoeken. Hebben jullie vakantieplannen?

4 opmerkingen:

Anneke zei

Prachtig kaartje, dit zou ik ook op de kast laten staan :)
Mooie vooruitzichten, geniet ervan! Mijn vakantie is al voorbij jammer genoeg :)

Ellen zei

Wat een mooie kaart! Natuurlijk staat die nog bij je moeder op de kast. Snap ik. Jullie hebben echt geweldige vakantieplannen! Amerika is zo gaaf en New York echt het einde. Wij moeten nog drie weken naar school en dan begint ook hier de vakantie. Nog even geduld dus.

Sarah zei

Mooi kaartje.
Vakantieplannen: gewoon genieten!!

Mrs. McCarthy Juan zei

GETUIGENIS OVER HOE IK MIJN LENING KREEG VAN EEN ECHT FINANCIERINGSBEDRIJF VORIGE WEEK. E-mail voor onmiddellijke reactie: drbenjaminfinance@gmail.com

Ik ben mevrouw, Leores Jazbel bij naam, ik woon in de Verenigde Staten van Amerika, die tussen november vorig jaar en juli van dit jaar het slachtoffer is geworden van zoveel nep-geldschieters, maar ik bedank mijn maker zo erg dat hij eindelijk heeft geglimlacht mij door me door te verwijzen naar deze nieuwe geldschieter die dit jaar 2020 een glimlach op mijn gezicht toverde en hij me niet bedriegt en ook niet bedriegt of liegt tegen mij en mijn vrienden, maar deze kredietverstrekker is echter BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE (drbenjaminfinance@gmail.com) gaf me een lening van 2%, wat neerkomt op Euro900.000,00 Amerikaanse dollars nadat ik akkoord was gegaan met de algemene voorwaarden van hun bedrijf en een belangrijk ding dat ik leuk vind aan dit leningbedrijf is dat ze snel en uniek zijn. {Dr.Benjamin Scarlet Owen} kan u ook helpen met een legitieme leningaanbieding. Hij heeft ook enkele andere collega's van mij geholpen. Als u een echte lening zonder kosten / spanning nodig heeft, is hij de juiste leningverstrekker om uw financiële problemen en crisis vandaag weg te vagen. BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE bevat alle informatie over hoe u snel en pijnloos aan geld kunt komen op whatsapp-nummer: +19292227023 E-mail: drbenjaminfinance@gmail.com

Als het gaat om financiële crisis en leningen, dan is BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE de plek om naartoe te gaan, vertel hem alsjeblieft dat ik je door mevrouw Leores Jazbel geleid Veel geluk ...........