dinsdag 25 juni 2013

Labels









Ik heb me vandaag eens volledig laten gaan in de labels! Iets waar ik normaal niet zoveel tijd in steek en snel maak. Deze zijn gemaakt met restjes papier, een randpons en wat stempels. Om het gaatje te versieren heb ik van die stickers gebruikt om je gaatjes te verstevigen (vroeger vaak gebruikt) en gekleurd met de copics (alcoholinkt dus, want waterinkt zou hier niet lukken). Een goedkoop en simpel alternatief dan de ponsen. Ik heb er enkele bij in een kaartje gestoken, zoals je hieronder kan zien, als een cadeautje. Bedankt voor je bezoekje!

I made some labels today! Normally I don't put that much time in them, but now I wanted to give it a try. Made them with paper left overs, a borderpunch and some stamps. I also used some adhesives to strengthen the paper and colored them with copics (alcohol based because water based wouldn't work on these), a cheap and easy alternative for the punches. I gave some labels as a gift in a birthday card. Thanks for visiting!



11 opmerkingen:

Unknown zei

Heel mooi. Het maakt een geschenkje ook af.

Anita zei

Wauw! Wat een prachtige labels :) Ik doe het zelf eigenlijk ook nooit maar als ik dit nu zo zie...misschien ook eens een keer proberen.
groetjes, Anita

Ellen zei

Ik vind labels altijd zo leuk! Daar kun je een cadeautje helemaal mee 'af' maken. Vind jouw voorraad echt geweldig. Die is vast zo op ;)
Groetjes, Ellen

K-Creatief zei

Een heel leuk idee en mooi gemaakt,

groetjes

Karin

Erna Logtenberg zei

wow! supergaaf zeg!! Lieve groetjes, Erna

Gerdine zei

Hele mooie serie labels!

Christine zei

Heel leuk Sofie! Geeft toch altijd een extraatje!
Liefs
Christine

Renate zei

Super leuk gemaakt!

Groetjes Renate.

Laurespage zei

Hele mooie labels !
Een leuk ideetje om er ook eens te maken.
Groetjes
Laurette

Anneke zei

Leuke reeks, heel mooi!

Carina zei

Heel leuke reeks labels!