maandag 18 juni 2012

Indian Summer


































Hallo! Ik vind het precies wat stil in blogland.. of ligt dat aan mij (ik heb immers examens en ben dus hele dagen thuis)? In elk geval, hierboven nog 2 kaartjes die ik maakte met prachtig papier van Basicgrey. Ik heb 1 blad in 2 stukken verdeeld en daarmee deze kaarten gemaakt. Veel extra hadden ze niet meer nodig vond ik. Bij de bovenste wat afgewerkt met een lintje en stickers. Voor de onderste heb ik nog wat extra papier gebruikt, een randje (ook een sticker),een bloemetje in elkaar gestoken, splitpen erdoor en nog met stickerletters ENJOY gemaakt. Hebben jullie een voorkeur? Ik misschien net iets meer voor de onderste :) Fijne avond!

Hi! I made two cards with the beautiful paper from Basicgrey.

13 opmerkingen:

Eline Jansens zei

idd super mooi papier!
De onderste kaart heeft net dat ietsje meer. die prachtige bloem zal daar mee te maken hebben =)
Mag ik vragen waar jij je papier koopt?

Karin zei

Ik vond het ook al wat stilletjes. Prachtige kaarten heb jij gemaakt van dat al even prachtig papier! m
Mijn voorkeur gaat ook uit naar de onderste!
Groetjes

Mieke zei

Inderdaad, het is stil in blogland. Langs mijn kant vooral omdat het het einde van het schooljaar is en er is nog zoooveel werk (en vooral stress, want de uren voor volgend schooljaar gaan verdeeld worden, voor iedereen spannend dus en daardoor heb ik weinig zin in kaarten maken ;-) )
Wat zijn jouw nieuwe kaarten mooi zeg! Bij de eerste vind ik die witte "pluisbloem" prachtig in het oog springen! De onderste vind ik heel mooi, ook omwille van de bloem, maar gewoon in zijn geheel zeker ook.
Heel mooi papier!

Unknown zei

En ik net iets meer voor het bovenste. Goh ik ben blij dat ik geen examens meer heb, nu ja alleen voor avondschool en dat is al erg genoeg... en stilletjes, hangt er misschien vanaf wie je zoal volgt. Volgende week laat ik in elk geval wat kaartjes zien... 3 jarige bijna op rij. Intussen kan ik hier wat inspiratie opdoen!

Christine zei

Ik vind ze allebei mooi, ik zou eigenlijk niet kunnen kiezen! Super gedaan!
Liefs
Christine

Nelleke zei

Wauw wat mooi zeg.
Zijn de tentamens goed gegaan?
groetjes,
Nelleke

Berlinde zei

Erg mooie kaartjes Sofie, moeilijk om te kiezen, ik vind ze allebei prachtig!
Lieve groetjes, Berlinde

Wendy ten Hove zei

Mooi! Wat een prachtig papier is dat en je hebt het erg leuk verwerkt!! Super, hoor!!
Groetjes, Wendy

Marit zei

Ik vind ze super, en als ik moest kiezen zou ik voor de onderste gaan. Heel mooi papier ook!

Groetjes,
Marit

Ellen zei

Moet ik kiezen? Dan ook de onderste. Die vind ik net wat stijlvoller. Tja, en die stilte... Nog twee weken en dan is het schooljaar afgelopen. En dat betekent dat het momenteel extra druk is: projectweek, rapportvergaderingen, personeelsdag etc. En dan blijft er helaas minder tijd over om te freubelen...
Groetjes, Ellen

Laura zei

Hele mooie kaartjes! Ik vind de onderste kaart het mooiste :). Van welke collectie is het papier?

Marijke zei

Hoi Sofie,
Eindelijk eens tijd om bij jou te komen kijken op je blog. Bedankt voor je leuke berichtje op ons blog. Ik zie hier twee prachtige kaarten, mooi warm van kleur. Mijn voorkeur gaat uit naar de onderste.
Denk dat het aan de tijd van het jaar ligt dat het wat stiller is in blogland, iedereen heeft het wat drukker, vakantie in aantocht.

Fijn weekend,
Marijke en Chantal

José zei

Wat een ontzettend mooi papier zeg. De tweede heeft mijn voorkeur omdat de tinten van de toegevoegde bloem enzo dezelfde tint heeft. Prachtig!