donderdag 23 februari 2012

Tulips


















Vandaag toon ik jullie een bedank-kaartje. De tulpen zijn ingekleurd met de copics. De ovaal heb ik uitgesneden met behulp van een Fiskars mesje en vorm ( klik hier om een vb te zien). Ik heb ook met twee 3D laagjes gewerkt om wat meer diepte in de kaart te brengen. Om af te werken heb ik wat witte stippellijntjes getrokken.

Today I show you a thanks-card. The tulips are colored with my copics. The oval is cut out with a Fiskars cutting tool (click here to see an example). I also used two dimensional layers to gave the card some dimension. To finish I drew little white stripes.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben ook enorm blij aangezien ik deze fantastische giveaway van Cristina heb gewonnen, bedankt!!

I'm very happy because I won this amazing giveaway from Cristina, thanks a lot!!

7 opmerkingen:

Juisie zei

Wat een mooie kaart Sofie, ik vind hem chique, maar door die leuke stiksteekjes aan de zijkant niet té. En wat een SUPERgave giveaway heb je gewonen, wow. Wat een twinedraad, en die stempels, en glossy accents, en.. en... Kortom: ik ben heel benieuwd naar de creaties die je hiermee gaat maken! groetjes Joyce

Judith zei

Zo wat een geweldige giveaway heb je gewonnen zeg!! Van harte gefeliciteerd!!!
Een mooie bedankkaart heb je gemaakt!

Groetjes Judith

Christine zei

Prachtige bos tulpen Sofie! En de give-away is je van harte gegund! Kan je weer lekker aan de slag met je nieuwe spullen!
Liefs
Christine

Ellen zei

Hee Sofie, je tulpen-kaart is erg mooi geworden! En wat gaaf dat je zo'n mooie give-away hebt gewonnen. Veel plezier met al die leuke spulletjes.
Liefs, Ellen

Berlinde zei

Een prachtig kaartje Sofie en gefeliciteerd met je prijs!!
Lieve groetjes, Berlinde

Wendy ten Hove zei

Wauw, wat een geweldige prijs!! Super, zeg!! Daar ga je vast erg van genieten!! En wat een supermooie kaart! Hij knalt echt van m'n scherm af!! Geweldig!!
Groetjes en fijne dag!
Wendy

Laura S. zei

Wauw! Fantastisch dat je bent gewonnen zeg! :) Proficiat!