woensdag 29 februari 2012

Poppy background II




















Tweede variant met de stempel van gisteren. Deze keer geëmbossed met clear poeder en ingekleurd met distress inkt. Voordat ik de bloemen stempelde op de lichtblauwe achtergrond heb ik er eerst nog een tekst-stempel op gestempeld. Om af te werken heb ik de kaart nog wat afgeschuurd. Welke variant vinden jullie het mooiste? En ja: weet er iemand wat je kan maken met het sjabloon dat je kreeg op de hobbybeurs?

The second variant with the stamp from yesterday. This time, I embossed it with clear powder en colored it with distress ink. Before I stamped the flowers on the blue background, I first stamped a text. To finish I scrubbed the card a bit. Which one do you prefer?



3 opmerkingen:

Ellen zei

Hee Sofie, deze kaart is echt prachtig! Ik hoef niet lang na te denken over jouw vraag welke ik het mooiste vind: deze natuurlijk!
Liefs, Ellen

Berlinde zei

Deze uitwerking is ook prachtig Sofie, helemaal anders dan de vorige!
Lieve groetjes, Berlinde

Ilse zei

Ik kies ook voor deze , ik hou meer van rood .
Echt heeeeeel mooi vind ik deze !
Groetjes Ilse