maandag 30 januari 2012

Libelle n°2

































Hello ! This is the second card that I made with the paper from the magazine. I punched out some circles and added some color. I also stamped flowers on the background ( with VersaMark ink). As finishing touch I used my border punch. Tomorrow I'll show you the next card :)

Hallo! Dit is het tweede kaartje dat ik heb gemaakt met papier uit het tijdschrift Libelle. Ik heb enkele cirkels gemaakt met mijn pons en voegde weer wat kleur toe. Ik heb ook enkele bloemen op de achtergrond gestempeld (met VersaMark inkt). Om het af te maken heb ik m'n border punch gebruikt. Morgen toon ik het volgende kaartje :)
Als je zelf ook een kaartje hebt gemaakt met het papier uit de Libelle ben ik benieuwd om het te zien ?!

2 opmerkingen:

Laura Sterckx zei

Super mooi hoor! Van welke editie is het boekje? Dan ga ik is kijken in de winkel want dat papier is heel mooi!

Christine zei

Deze is ook weer mooi! Ik vind dit echt wel eens een leuk idee!
Liefs
Christine