zondag 29 januari 2012

Libelle n°1


For this card (& the next ones that I will show you later) I used paper from a magazine. I cut it out and added some extra color with my copic markers. I also stamped a text and gave the birds eyes with some rhinestones.

Voor deze kaart (& de volgenden die ik later zal tonen) gebruikte ik papier van het tijdschrift Libelle. Ik heb het uitgeknipt en voegde wat extra kleur toe met mijn copic markers. Ik heb ook een tekst gestempeld en heb de vogeltjes oogjes gegeven met wat blinkende steentjes.

4 opmerkingen:

Christine zei

Dit heb je weer heel goed gedaan! Mooi hoor!
Liefs
Christine

Wendy ten Hove zei

Hoi Sofie!
Wat heb je deze kaart leuk gemaakt! Mooi met het transparante zo en het tot aan een rand gekleurde papier, heel mooi!! Je maakt super kaarten!!!
Groetjes, Wendy

Judith zei

Prachtige kaart!! Leuk hoe je het papier van de libelle hierin verwerkt hebt!

Groetjes Judith

Laura Sterckx zei

Amai zeg heel mooi! Groetjes!