maandag 8 februari 2016

Kerstkaarten 2015



















Ondanks de lange afwezigheid wou ik toch graag mijn kerstkaarten posten. Ik heb het heel simpel gehouden! Rendiertjes-pons een tijd geleden in de Kruidvat gevonden, hiervoor 'zilver' papier gebruikt. Verder een wit strookje uitgeknipt en aan de bovenkant wat sneeuw (Diamond Stickles van Ranger) aangebracht. De mooie tekst stempel is ééntje van Penny Black. Dit alles op een gekleurd stuk papier gekleefd. 

Ik heb dringend nood aan nieuwe ideeën dus ik hoop deze bij jullie te vinden!! Hopelijk tot snel!

Groetjes


3 opmerkingen:

Mariken zei

Wat een enige rendiertjes, zo leuk!! Tof kaartje!!

Ellen zei

Groot gelijk dat je toch nog je kerstkaartjes laat zien. Superleuk met die rendiertjes erop!

Mieke zei

Die rendiertjes zijn zo leuk! Mooie kaart!