donderdag 9 juli 2015

Make a wish - Get well soon

























































Hallo iedereen! Het is enorm lang geleden zeg.. ik heb het heel druk gehad en heb in vergelijking met de afgelopen jaren veel minder kaarten gemaakt. Ik heb er ook even over getwijfeld of ik zou blijven bloggen, maar ga proberen af en toe toch opnieuw wat te posten. Voor deze kaarten maakte ik gebruik van wat nieuw materiaal (zie vorige post). De grote vlinder (Studio Light) vind ik gewoon fantastisch. Je zal deze zeker nog terug zien op m'n blog. De achtergrond gemaakt met Distress inkten en een honingraat stempel (Kaisercraft). De tweede kaart vind ik iets minder geslaagd, daarvoor mijn nieuwe stempel van IndigoBlu gebruikt en nog enkele oude houten stempels.

Ik kom zeker nog eens bij jullie langs voor wat nieuwe ideetjes!!

3 opmerkingen:

Laurespage zei

Sofie,
Leuk dat je er terug bent, en je kaartjes zijn meteen een schot in de roos. Heel mooi alle twee en hele fijne kleuren.
Groetjes,
Laurette

Creatiels zei

Sofie,
ben blij dat je niet gestopt bent, je kaartjes zijn alle twee heel mooi, heel fijn en leuke kleurtjes. het tweede kaartje is mijn voorkeur
groetjes
Els

Ellen zei

Daar ben je weer! Leuk dat je niet gaat stoppen met bloggen :) Je kaartjes zijn hartstikke mooi! Ik vind vooral de bovenste met de grote vlinder erop prachtig. Tot gauw!