dinsdag 23 december 2014

Decorate your holidays























Dit jaar maak ik niet mijn traditionele 70 dezelfde kerstkaarten zoals ik altijd doe, aangezien ik hier helemaal geen tijd voor had. Mijn mama had graag toch enkele kerstkaarten (zeker voor de mensen die mijn werk appreciëren en het niet zomaar bij het oud papier gooien). Voor deze kaarten heb ik me laten inspireren door internet. Altijd hetzelfde stramien, 2 kerstballen gestempeld en geëmbossed met goud, wit of zilver (het zilver is niet zo goed te zien op de foto), met een pen een koordje getekend en nog een tekststempel en/of strikje erbij. Enkel bij de laatste heb ik mijn Distress inkten bovengehaald om de achtergrond een kleurtje te geven. (Stempels van Hero Arts)


2 opmerkingen:

Ellen zei

Waarom zou je een goed stramien veranderen? Het zijn hartstikke leuke kaartjes. De geëmbosste ballen zijn mooi en het strikje geeft iets gezelligs. De kaarten zonder strikje hebben dan net weer een iets chiquere uitstraling.

By Neymes zei

Tão fofinhos!!! Valéria.