vrijdag 13 september 2013

Thanks-photo paper
































SMomenteel heb ik geen tijd om jullie mooie blogs te bezoeken, binnen een weekje wel!Ik zag een hele tijd geleden deze leuke kaart op Lindeke's blog en wou het meteen ook proberen, dus ben ik ook aan de slag gegaan met alcoholinkten en fotopapier. Ik kwam wel een heel ander resultaat uit :).. De kleine spetters maakte ik met de minimister (alcohol erin). Ik had zo enkele versies gemaakt (ook in andere kleuren) en wist niet goed wat er mee te doen.. vandaag toch wat inspiratie gevonden met dit oranje vel. De enige 'goeie' zwarte inkt die ik hier heb liggen is Memento, maar dat pakte precies niet goed op het gladde papier.. Zo leren we telkens wat bij!

A while ago I saw this lovely card on Lindeke's blog. I also started with my alcohol ink and photo paper, however my result was totally different :).. I also used my minimister (filled with alcohol) to make the little splaches on the paper. The only 'good' black ink that I have is Memento, but it didn't work out great.. now I know this isn't a good match!

5 opmerkingen:

Renate zei

Je kaartje is wel erg leuk geworden. Leuke techniek.

-xies- Renate.

Lindeke zei

Misschien ietsje anders uitgevallen dan je verwachtte, maar jouw kaartje is ook heel mooi geworden Sofie! Dankjewel voor de verwijzing naar mijn blog! Groetjes, Linda

Anita zei

Mooi resultaat met het fotopapier! Misschien was de tekst beter gegaan met Versamark en zwart embssingpoeder...Ik weet het niet hoor, het is maar een ideetje wat je misschien kunt uitproberen met de andere kleuren die je nog hebt liggen.
groetjes, Anita

Magali Meiresonne zei

Mooie kaart. En zo leren we steeds bij als we eens iets nieuws proberen. Oja, jij vroeg nog voor die lijm van die juweeltjes he, dat wordt gedaan met Hasulith. Die is doorzichtig en heel handig om zulke dingetjes mee te maken.
Groetjes, Magali.

Mieke zei

Heel mooi resultaat!