donderdag 11 juli 2013

Ghost stamping




Het is weeral even geleden, maar ik heb toch nog eens de tijd gevonden om een kaartje te maken, twee zelfs. Het idee van 'ghost stamping' komt van hier. Echt leuk om te doen! De eerste kaart is een trouwkaart die ik in augustus nodig heb. Ze gaat samen met de envelop die je op de onderste foto kan zien. Daarvoor heb ik mijn potloden nog eens boven gehaald. In het midden van de bloemenkrans komen de namen later. Vele groetjes!

Hi, it has been a while but I found some time to create a card, two in fact. I found the idea of 'ghost stamping' here. The first card is a wedding card that I will need in august. It goes together with the envelope (last picture). For this envelope I used my pencils. Greets!

8 opmerkingen:

Christine zei

Leuk gedaan Sofie en een mooi resultaat!
Liefs
Christine

Mieke zei

Wat zijn ze leuk, heel mooi!

Marijke zei

Prachtig, wat een mooi stempelwerk en kleurwerk!!

Groetjes,
Marijke

Ellen zei

Ghost stamping, nog nooit van gehoord, maar wat een gaaf resultaat! Echt heel leuk. De envelop is trouwens ook prachtig.
Groetjes, Ellen

Anneke zei

Leuke techniek, mooi resultaat en inderdaad een prachtige envelop!

Crealin zei

Heel tof resultaat, ga ik ook proberen!

Fijn weekend,

Lins

Renate zei

Ohw,wauw. Wat een gave techniek. Heel mooi resultaat.

Groetjes Renate.

Gerdine zei

Mooi!