donderdag 4 april 2013

Huge Birthday Wishes

















Heey! Bedankt voor al jullie leuke reacties en ook aan de nieuwe volgers die er nog bijkomen :) Het idee voor dit kaartje komt van bij Anneke en kan je hier vinden. Ik heb 3 kleuren Distress inkt op mijn acrylblok gedaan en vervolgens op mijn papier gebracht. Verder afgewerkt met een stempel van Paper Smooches en 2 'knoopjes' waar ik een koordje heb doorgestoken. Ik had graag een iets breder bruin stuk gehad maar dan zou mijn kaart helaas niet meer in de envelop passen.

Haaai! I found my inspiration on Anneke's blog, you can find it here. I inked some Distress ink on a stamping block and put it on the paper. I finished with a stamp from Paper Smooches and 2 buttons. I prefered a bigger brown piece but then it wouldn't fit in my envelope anymore.

7 opmerkingen:

Christine zei

Tof kaartje Sofie en leuke kleurtjes heb je gekozen!
Liefs
Christine

Lindeke zei

Mooi kleurig kaartje! Ook heel leuk afgewerkt met die knoopjes!

Anneke zei

Supermooie achtergrond! Leuk dat ik je kon inspireren, bedankt voor de link!

Ellen zei

Mooi van kleur! Vind je tekststempel ook erg gaaf. Gaaf lettertype.
Fijn weekend, Ellen

Marijke zei

Mooi 'gespeeld' met inkt, prachtig kaartje!!

Fijne zondag verder,
Marijke

Laura Sterckx zei

Heel mooi kaartje, Sofie. Ik vind de kleuren heel mooi bij elkaar passen! Het zijn heel zomerse kleuren! :)

Anneke zei

Ik heb een board op Pinterest 'I inspired them', daar staan 2 kaartjes op van je :)
hier