vrijdag 11 januari 2013

Blue patterned paper



































Ik wou graag nog eens een kaart maken waar vooral het papier opviel (aangezien ik zo nog hopen papier heb liggen). Deze kaarten zijn gemaakt met een vel papier waarbij de donkerblauwe stukken een beetje een zacht, velouren effect hebben. Voor de rest afgewerkt met wat lint en een metalen kadertje waarbij ik een stukje papier met tekst heb ingestoken. De laatste kaart die ik uit dit vel papier heb gemaakt toon ik binnenkort. - groetjes!

Because I have so many patterned paper I decided to make a card with beautiful paper and less stamps or other stuff. These dark blue pieces of the paper are soft, like velour. For the rest I used a little metal frame with a white paper and some text on it and some ribbon. I'll show the last card that I made with this paper soon. -greetz!

Binnenkant van de kaarten:
Inside of the cards:


6 opmerkingen:

Christine zei

Mooi! Met zo'n tof papier zijn ze echt super!
Liefs
Christine

Anneke zei

Prachtig papier vraagt niet zoveel versiering. Heel mooi, ook de binnenkant!

Nelleke zei

Mooi papier voor een mooie kaart. Ja, we verzamelen ook van alles, soms kan opmaken helemaal niet verkeerd zijn.
Groetjes, Nelleke

Charlotte zei

Schitterende kaarten Sofie!
Dit mooie papier heeft inderdaad niet meer nodig!
Groetjes,
Charlotte

Ellen zei

Met mooi papier hoef je ook helemaal niet zo veel extra te doen. Prachtig resultaat!
Fijn weekend, Ellen

Juisie zei

Wat mooi en wat leuk dat je ook de binnenkant hebt gedaan (en ons laat zien!) Groetjes joyce